Kuidas see pall siis veerema hakkas…

Teekond veganluseni ja iseendani…
More Kuidas see pall siis veerema hakkas…

Advertisements

Supermaitsev Köögiviljalasanje

See on tõepoolest supermaitsev lasanje, mida süües ei tohiks küll keegi tunda puudust lihast ega juustust. Siia lasanje sisse käib hakkliha asemel hoopis šampinjoni, lillkapsa ja seente segu. Isegi kui sulle mõni või lausa ükski neist tavaliselt ei maitse, siis selles retseptis ei ole nende maitse ja tekstuur tunda. See kombinatsioon on pärit köögikäpardi blogist. … More Supermaitsev Köögiviljalasanje

Tervislikud ja Lihtsad Rummipallid

See on ideaalne amps magusaisu tervislikuks rahuldamiseks, valmivad ruttu ja on tervislikud. Soovi korral võib rummiekstrakti üldse ära jätta ja kakao asemel kaarobit kasutada. Veel võib asendada kaerahelbed mandlite või kuivatatud õuntega näiteks. Mida vaja: 1 tass kaerahelbeid 1 tass kookoshelbeid 2 1/2 tassi keskmiselt pehmeid datleid 3 spl öko kakaopulbrit Maitse järgi rummiekstrakti Kuidas … More Tervislikud ja Lihtsad Rummipallid

Siidine Datli Šokolaadikaste

See imemaitsev ja tervislik kaste sobib ideaalselt pannkookidele, vahvlitele ja kookidele, kuid samuti on mõnus lihtsalt puuviljade dippimiseks. Mulle meeldib teha seda kaarobi ja kakaopulbriga segamini, kuna kaarob on tunudvalt kasulikum ja tervislikum aga samas kakao on nii maitsev. Võib teha, kas ainult kakaoga või kui maitse meeldib, siis ainult kaarobiga. Viimane variant on lastele … More Siidine Datli Šokolaadikaste

Imeline Magustaja Datlipasta

Kasutan enamasti magustamiseks just datlipastat või kuivatatud datleid, näiteks smuutides, toormoosides, küpsetistes, putrudes ja teistes magustamist vajavates toitudes. Datlitest saab teha suurepäraseid tervislikke komme ja müslibatoone. Suhkrut kasutame me üldse väga vähe ja suhteliselt harva ning siis ikka mahedat toorroosuhkrut, kas tee magustamiseks või kombucha pruulimiseks. Kuna meil läheb datleid päris palju, siis ostame neid … More Imeline Magustaja Datlipasta

Toortatrapuder Kahte Moodi

Tatar väga hea magneesiumi allikas ja annab arvestatavas koguses mangaani, fosforit, vaske, tsinki, rauda ja pantoteenhapet. Tatrast saadav valk on väga kõrge kvaliteediga, sisaldades kõiki kaheksat asendamatut aminohapet, mistõttu sobib tatar ideaalselt veganitele ja taimetoitlastele. Tatras on kaks olulist flavonoidi – rutiin ja kvertsetiin. Tegemist on antioksüdantsete taimepigmentidega, mis mõjuvad võimsamalt kui C-vitamiin ja teised vitamiinid. Flavonoidid … More Toortatrapuder Kahte Moodi

Kanepiseemnepiim

Kanepiseemned sisaldavad 65% ulatuses kergesti omastatavaid valke, mis varustavad keha kõigi vajalike aminohapetega, sealhulgas asendamatute aminohapetega, mida keha ise ei tooda. Kanepiseemned on suurepärane proteiiniallikas. Kanepiseemnetes on rohkem vajalikke rasvhappeid kui üheski teises pähklis või seemnes ning need on parim teadaolev polüküllastumata rasvhapete allikas. Kanepiseemnetes leiduva oomega-6 ja oomega-3 rasvhapete suhe 3 : 1 on … More Kanepiseemnepiim

Hapendatud Toortatraleib

Toortatar on imeline ja väga toitainerikas ning seetõttu võiks see olla igapäevaselt igaühe menüüs esindatud, kas siis toorel, küpsetatud või hapendatud kujul. See leib on väga lihtne ning ei vaja isegi juuretist, kõigest toortatratangu, vett, soola ja aega. Soovi korral võib lisada seemneid, köömneid, ürte jms. Päevalille-, kõrvitsa- ja koorimata kanepiseemned on soovitav enne 4-6 … More Hapendatud Toortatraleib

Õhulised Toortatra Pannkoogid

Meile meeldib nädalavahetusel süüa hommikuks pannkooke. Eriti mõnusad on paksud ja kohevad pannkoogid, mille vahele saab laduda banaaniviile, marju ja valada üle kreemise datli školaadikastme või datli maapähklikastmega. Neid tatrapannkooke on väga lihtne teha ja ei ole vaja ühtegi loomset koostisosa ega midagi keerulist asenduseks. Tavaliselt jahvatan toortatra jahu ise blenderis toortatra tangust ja samuti … More Õhulised Toortatra Pannkoogid

Kikerherne “Omlett” Besan Chilla

Väga lihtne ja maitsev asendus tavalisele omletile on kikerherne omlett (Besan Chilla). Kikerhernejahust omlett ei sisalda tervisele kahjulikku kolesterooli ning kui kasutada head mittenakkuvat panni, saab seda teha täiesti õlivabalt. Kikerhernejahu on gluteenivaba, kõrge proteiinisisaldusega ning sisaldab kasulikku kiudainet. Lisaks saab sealt ohtrasti vitamiine ja mineraale, rohkem infot kikerherneste kasulikkusest leiad internetist. Must sool annab … More Kikerherne “Omlett” Besan Chilla